MyWorkout.gr MyWorkout.gr
  • Δυνατότητες
  • Είσοδος
  • Ο λογαριασμός μου
  • Εγγραφή
  • Blog
  • Επικοινωνία

Συχνές ερωτήσεις για χρήση της εφαρμογής από τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.

Home / Συχνές ερωτήσεις για χρήση της εφαρμογής από τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πλατφόρμα της MyWorkout μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας!

Πότε ένα μέλος θεωρείτε ενεργό στην πλατφόρμα της MyWorkout;

Ένα μέλος θεωρείτε ενεργό στην πλατφόρμα της MyWorkout μόνο εάν έχει δημιουργηθεί μέσω του συνδέσμου “Δημιουργία Online Account”. Το μέλος θα πρέπει να σας δώσει μια έγκυρη διεύθυνση email και εφόσον λάβει το email εγγραφής με τον κωδικό πρόσβασης μπορεί να πραγματοποιήσει κράτηση στην επιχείρηση σας.

Ποια είναι τα διαθέσιμα πακέτα συνδρομής;

Τα διαθέσιμα πακέτα είναι τα:

  • Demo- Ισχύει για 30 ημέρες
  • Standard
  • Basic
  • Premium

Τις δυνατότητες του κάθε πακέτου μπορείτε να τις βρείτε στον τιμοκατάλογο.

Μπορεί ένα μέλος να είναι εγγεγραμμένο σε παραπάνω από μια επιχειρήσεις μέσω της MyWorkout;

Φυσικά και μπορεί ένα μέλος να είναι εγγεγραμμένο σε παραπάνω από μια επιχειρήσεις. Κατά την εγγραφή του μέλους στην πλατφόρμα, θα ειδοποιήστε ότι είναι «Online χρήστης» εμφανίζοντας παράλληλα το όνομα χρήστη του.Κατόπιν μπορείτε να ενημερώσετε το μέλος ότι βλέπετε ότι είναι online χρήστης και εφόσον συμφωνεί πατάτε το ¨Ενημερώθηκε το μέλος”. Το μέλος μετά λαμβάνει ένα email με τις οδηγίες.

Μπορεί ένα μέλος να εγγραφεί εάν δεν έχει email;

Εάν ένα μέλος δεν έχει email, μπορεί να εγγραφεί με κάποιο άλλο έγκυρο email για να μπορεί να έχει πρόσβαση στην πλατφόρμα της MyWorkout. Στο συγκεκριμένο email θα λάβει και τις οδηγίες χρήσης για τις κρατήσεις.

Τι γίνεται στην περίπτωση που εξαντλήσω τα emails που αναλογούν στην συνδρομή μου;

Στην περίπτωση επιλογής πακέτου το οποίο περιλαμβάνει e-mail διαθέσιμα προς χρήση,  μετά την εξάντληση των προσφερόμενων μηνυμάτων (email), εφόσον επιθυμεί η συνεργαζόμενη επιχείρηση την απόκτηση επιπλέον μηνυμάτων επικοινωνίας, δύναται να υποβάλει σχετικό αίτημα στην MyWorkout (info@myworkout.gr) κατόπιν του οποίου θα του χορηγήσει τα αιτούμενα e-mail με σχετική χρέωση η οποία θα καθορίζεται με μεταγενέστερη συμφωνία.

Ποιοι είναι οι τρόποι ενημέρωσης των μελών;

Ένα μέλος κατά την εγγραφή του στην συνεργαζόμενη επιχείρηση,  δηλώνει με ποιόν τρόπο επιθυμεί να ενημερώνεται: Email | Sms | Push notification. Μπορεί να επιλέξει έναν ή περισσότερους τρόπους ειδοποίησης.

Πως απενεργοποιώ ένα μέλος από την πλατφόρμα;

Μπορείτε να απενεργοποιήσετε ένα μέλος πατώντας “Κατάσταση Μέλους” από την σελίδα  «Επεξεργασίας μέλους». Από την στιγμή που απενεργοποιείτε ένα μέλος δεν μπορεί να πραγματοποιήσει καμία κράτηση.

Πως ανανεώνω την συνδρομή ενός μέλους;

Στην σελίδα «Επεξεργασίας Μέλους», βλέπετε αναλυτικά τις ημερομηνίες ανανέωσης και την επιλογή συνδρομής του μέλους. Πατώντας «Ανανέωση συνδρομής»  μπορείτε να ανανεώσετε τη συνδρομή του μέλους.

Τι γίνεται αν πληκτρολογήσω και στείλω τον κωδικό εγγραφής σε λάθος email;

Εάν πληκτρολογήσετε λάθος email και αποστείλετε τον κωδικό πρόσβασης, μπορείτε να πραγματοποιήετε την αλλαγή του email του και να αποστείλετε εκ νέου ένα νέο email με τον κωδικο πρόσβασης. Εάν το μέλος πραγματοποιήσει την πρώτη του κράτηση, τότε δεν μπορείτε να κάνετε αλλαγή του email.

Πως ενημερώνομαι για τις κρατήσεις & ακυρώσεις των μελών;

Στις ειδοποιήσεις στο αριστερό πάνω μέρος του πίνακα ελέγχου, εμφανίζονται οι εξής ειδοποιήσεις:

  • Όταν ένα μέλος ακυρώσει online κράτηση.
  • Όταν ένα μέλος κάνει online κράτηση.
  • Όταν ένα μέλος μπει σε waiting list μαθήματος.
Ποιοι τρόποι πληρωμής υπάρχουν διαθέσιμοι για την πληρωμή της συνδρομής;

Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής είναι:

  • Πληρωμή μέσω PayPal. Η συνδρομή σας θα χρεωθεί στην κάρτα ή τον λογαριασμό που θα υποβάλλεται με την παραγγελία σας.
  • Εφόσον χρησιμοποιήσετε την PayPal, συναινείτε στην χρήση των στοιχείων σας από την Pay Pal όπως αναφέρεται στην Πολιτική Προστασίας Δεδομένων της PayPal.
  • Πληρωμή μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας – Η πληρωμή με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα είναι απόλυτα ασφαλής, καθώς γίνεται σε συνεργασία με την Eurobank.
  • Πληρωμή μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό. Εάν δεν έχετε κάποια πιστωτική η χρεωστική κάρτα, μπορείτε να εξοφλήσετε την συνδρομή σας απευθείας στον τραπεζικό λογαριασμό στη Eurobank, που θα βρείτε στην σελίδα πληρωμών.

Στην κατάθεση θα πρέπει να αναγράφονται η επωνυμία της επιχείρησης, και το όνομα του καταθέτη.

Για πιο την πιο γρήγορη εξυπηρέτηση σας, μπορείτε να μας αποστείλετε το αποδεικτικό κατάθεσης με email στο payments@myworkout.gr .

Η συνδρομή σας  θα ενεργοποιηθεί  από την στιγμή που θα  φανούν τα χρήματα της κατάθεσης στον λογαριασμό μας.

*Να σημειωθεί ότι σε περίπτωση εμβάσματος η χρέωση επιβαρύνει τον καταθέτη.

Πώς μπορώ να ακυρώσω ένα μάθημα;

Μπορείτε να ακυρώσετε ένα μάθημα πατώντας μέσα στο μάθημα «Ακύρωση δραστηριότητας». Πατώντας την ακύρωση θα πρέπει να εισάγετε τον λόγο ακύρωσης της δραστηριότητας:

  • Δεν υπάρχουν αρκετές κρατήσεις
  • Πρόβλημα εκπαιδευτή
  • Άλλος λόγος

Αυτομάτως θα ειδοποιηθούν όλα τα μέλη για την ακύρωση του μαθήματος.

Υπάρχει πολιτική ακύρωσης;

Θα πρέπει η κάθε συνεργαζόμενη επιχείρηση να καθορίσει την πολιτική ακύρωσης μέσω της σελίδας « Ρυθμίσεις Κρατήσεων », έτσι ώστε να γνωρίζουν τα μέλη δίνοντας τους την δυνατότητα να ακυρώσουν τις κρατήσεις τους. Η χρονική διάρκεια ακύρωσης μιας κράτησης αναφέρετε στο email κάθε κράτησης.

Μπορούν τα μέλη σας να ακυρώσουν τις κρατήσεις τους;

Φυσικά και μπορούν τα μέλη σας να πραγματοποιήσουν ακυρώσεις. Με βάση την πολιτική ακύρωσης της κάθε συνεργαζόμενης επιχείρησης, τα μέλη μπορούν να ακυρώσουν  την κράτηση τους.

Έχουμε πρόσβαση στα δεδομένα σας ;

Όχι.

Μπορείτε να λαμβάνετε κρατήσεις 24/7 ;

Ναι μπορείτε να λαμβάνετε κρατήσεις 24 ώρες την ημέρα, 365 ημέρες τον χρόνο, 7 ημέρες την εβδομάδα.

Η εφαρμογή είναι δωρεάν για τα μέλη;

Η εφαρμογή είναι δωρεάν για τα μέλη σας.

Πόσο διαρκεί & τι περιλαμβάνει η δοκιμαστική περίοδος ;

Για να δείτε τι περιλαμβάνει η δοκιμαστική περίοδος θα πρέπει να πλοηγειθείτε στον τιμοκατάλογο . Η δοκιμαστική περίοδος διαρκεί 30 ημέρες και κατά την λήξη της μπορείτε να επιλέξετε όποιο πακέτο ( Standard, Basic, Premium) ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες τις επιχείρησης σας. Λίγες ημέρες πριν λήξει ο λογαριασμός σας θα λάβετε ένα email , το οποίο θα σας υπενθυμίζει την λήξη της δοκιμαστικής περιόδου.

Μπορώ να αποκτήσω πρόσβαση μεγαλύτερη των 30 ημερών ;

Βάσει πολιτικής της εταιρείας μας, δυστυχώς δεν μπορείτε.

Τι είναι τα push notifications;

Τα Push Notifications είναι ένας έξυπνος τρόπος για να αλληλοεπιδράσετε με τα μέλη σας και να διατηρήσετε ενεργούς τους χρήστες των mobile εφαρμογών σας.

Πώς μπορώ να έχω πρόσβαση στον λογαριασμό μου μέσω της πλατφόρμας;

Μπορείτε να πατήσετε το εικονίδιο ” Είσοδος“,  και να εισάγετε το email σας και τον κωδικό πρόσβασης σας. Αυτομάτως, μεταφέρεστε στην δική σας σελίδα για να διαχειριστείτε τα μέλη σας και το πρόγραμμα σας. Εφόσον επιθυμείτε μπορείτε να εισέρχεστε και απευθείας στην σελίδα που έχει δημιουργήσει η MyWorkout για εσάς.

Πως μπορώ να ανακτήσω έναν ξεχασμένο κωδικό πρόσβασης ;

Μπορείτε να πατήσετε στον σύνδεσμο “Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης σας;” κάτω από το κουμπί εισαγωγής τον στοιχείων σύνδεσης σας, εισάγοντας τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αντιστοιχεί με το λογαριασμό σας και άμεσα θα λάβετε στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο τον νέο προσωρινό κωδικό πρόσβασης.

Πως μπορώ να προσθέσω το widget κρατήσεων στον ιστότοπό μου;

Το widget κρατήσεων μπορείτε να το αντιγράψετε μέσα από τις ρυθμίσεις λογαριασμού σας( widget και facebook tab).

Μπορούν τα μέλη να πραγματοποιούν κρατήσεις μέσω της επαγγελματικής σελίδας στο Facebook ;

Ναι τα μέλη μπορούν να πραγματοποιήσουν κρατήσεις μέσω της επαγγελματικής σας σελίδας στο facebook. Μπορείτε να βρείτε αναλυτικά οδηγίες για την χρήση του Tab στις ρυθμίσεις λογαριασμού σας.

 

 

Πως μπορώ να ακυρώσω ένα μάθημα ;

Μπορείτε να ακυρώσετε ένα μάθημα πατώντας «Ακύρωση δραστηριότητας», που βρίσκεται στην σελίδα της κάθε δραστηριότητας, εισάγοντας τον λόγο ακύρωσης. Αυτομάτως θα ειδοποιηθούν όλα τα μέλη, με τον τρόπο που έχουν ορίσει να ενημερώνονται κατά την εγγραφή τους.

Πως ορίζω το μέγιστο αριθμό συμμετοχών σε κάθε μάθημα ;

Πατώντας πάνω στην ώρα που επιθυμείτε να δημιουργήσετε το μάθημα, έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε τον μέγιστο αριθμό των online και των offline μελών.

Πως θα γνωρίζω πότε λήγει η συνδρομή μου ;

5 ημέρες πριν την λήξη της συνδρομής σας θα λάβετε ένα αυτοματοποιημένο email, το οποίο θα σας ενημερώνει για την λήξη της συνδρομή σας.

Μπορώ να προσθέσω στην εφαρμογή ένα μέλος το οποίο έχει κάνει κράτηση προφορικά (offline);

Φυσικά και μπορείτε να α προσθέσετε ένα offline μέλος. Μπορείτε να βρείτε την δραστηριότητα που επιθυμεί το μέλος να παρακολουθήσει και να το εγγράψετε εσείς μέσω της πλατφόρμας.

Λαμβάνουν ειδοποιήσεις τα offline μέλη;

Τα offline μέλη λαμβάνουν ειδοποίηση μόνο όταν ακυρωθεί κάποια δραστηριότητα από τον διαχειριστή της εφαρμογής | επιχείρησης.

Τι χρειάζεται για να εγγράψω την επιχείρηση μου;

Για να εγγραφεί η επιχείρηση σας στην εφαρμογή της MyWorkout, βρίσκεται τον τύπο της επιχείρησης σας μέσα από το website και κάνετε μετά την εγγραφή σας αναλόγως του πακέτου συνδρομής που ταιριάζει στην επιχείρηση σας.

Μπορώ να δω το ιστορικό πληρωμών μου;

Μπορείτε να δείτε το ιστορικό πληρωμών σας μέσα από το myworkout.gr – « Ο λογαριασμός μου».

Μπορώ να ενημερώσω ή να αλλάξω τα στοιχεία πληρωμής ;

Επειδή η ανανέωση των συνδρομών δεν πραγματοποιείται αυτόματα, τοποθετηθείτε κάθε μήνα τα στοιχεία πληρωμής της επιχείρησης σας.

Μπορώ να έχω σε μια δραστηριότητα waiting list;

Ναι μπορείτε. Σε κάθε δραστηριότητα που οι θέσεις καλύπτονται πλήρως, τα μέλη μπορούν να μπουν σε waiting list( όπου και θα ενημερώνονται κατά την κράτηση τους).

Ποιος εμφανίζεται ως αποστολέας των email;

Σε μερικά email εμφανίζεται η Myworkout και σε άλλα η επωνυμία της επιχείρησης όπως την έχετε ορίσει κατά την εγγραφή σας.

Ποιος εμφανίζεται ως αποστολέας των sms;

Ως αποστολέας των sms μπορεί να εμφανίζεται η επιχείρηση σας (εφόσον το όνομα της επιχείρησης δεν ξεπερνά τους 11 λατινικούς χαρακτήρες ή  τα 15 ψηφία.). Σε άλλη περίπτωση θα εμφανίζεται το MYWORKOUT. Η αποστολή των sms αφορά την premium συνδρομή.

Που ορίζω το όνομα του αποστολέα των sms;

Η ρύθμιση για το όνομα του αποστολέα γίνεται μέσω της σελίδας «Ρυθμίσεις λογαριασμού»-> «Ρυθμίσεις κρατήσεων». To όνομα του αποστολέα καταχωρείτε μια φορα μόνο.

Πόσα sms αντιστοιχούν στο premium πακέτο;

Τα sms που σας παρέχουμε στο Premium πακέτο είναι 800 ανά μήνα.

Τι γίνεται στην περίπτωση που δεν καταναλωθούν όλα τα sms;

Στην περίπτωση αυτή τα υπολοιπόμενα sms σας χάνονται.

Μπορώ να αποστείλλω email ή sms σε μέλη τα οποία είναι ανενεργά στην εφαρμογή;

Ναι, μπορείτε να αποστείλετε και email και sms στα ανενεργά μέλη. Πηγαίνοντας στην σελίδα “Όλα τα μέλη”, βρίσκεται το μέλος που επιθυμείτε να στείλετε email ή sms , πατάτε το i, και σας εμφανίζει το email και τηλέφωνο. Πατώντας πάνω στο email, αποστέλετε email και πατώντας το τηλέφωνο αποστέλετε sms.

*Για την αποστολή sms, πρέπει να έχετε αγοράσει το Premium πακέτο συνδρομής.

Τι γίνεται στην περίπτωση που εξαντλήσω τα sms που αναλογούν στην συνδρομή μου;

Στην περίπτωση επιλογής πακέτου το οποίο περιλαμβάνει sms διαθέσιμα προς χρήση, μετά την εξάντληση των προσφερόμενων μηνυμάτων (sms), εφόσον επιθυμεί η συνεργαζόμενη επιχείρηση την απόκτηση επιπλέον μηνυμάτων επικοινωνίας, δύναται να αγοράζει έξτρα sms μέσω του πίνακα ελέγχου της εφαρμογής( πατώντας στον πίνακα με τα sms το + το οποίο εμφανίζεται όταν φτάσετε τα 100 sms), σε ποσότητα που ο ίδιος θα επιλέξει (από 100-1000 sms ανά αγορά) με αντίστοιχη χρέωση της πιστωτικής ή χρεωστικής του κάρτας ή του λογαριασμού του paypal.

Πόσο καιρό μπορεί να είναι ανενεργός ο λογαριασμός σας;

Ένας λογαριασμός μπορεί να παραμείνει ανενεργός για 15 ημέρες με περιορισμένες δυνατότητες. Μετά τους 6 μήνες η MyWorkout έχει το δικαίωμα διαγραφής όλων των δεδομένων της συνεργαζόμενης επιχείρησης.

Μπορώ να έχω το συμφωνητικό εγγραφής κάθε μέλους εκτυπωμένο;

Φυσικά, μέσα από την «Επεξεργασία μέλους», μπορείτε να βρείτε στο πάνω μέρος της οθόνης  το σύμβολο (pdf)  και να εκτυπώσετε το συμφωνητικό αποδοχής των όρων και κανονισμών της επιχείρησης σας, που έχει αποδεχθεί κάθε μέλος κατά την εγγραφή του.

Τι γίνεται στην περίπτωση που ένα μέλος θέλει να σταματήσει να δέχεται ειδοποιήσεις;

Στην περίπτωση που ένα μέλος δεν επιθυμεί να λαμβάνει ειδοποιήσεις, τότε μπορείτε να αφαιρέσετε τις επιλογές ειδοποιήσεις (στο προφίλ του).

Λειτουργία εφαρμογής και App

  • Χρήση της εφαρμογής για τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.
  • Χρήση της εφαρμογής από τα μέλη μέσω υπολογιστή και App.

MyWorkout.gr

  • Σχετικά με εμάς
  • Όροι χρήσης για συνεργαζόμενες επιχειρήσεις και μέλη
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων

Συχνές Ερωτήσεις

  • Συχνές ερωτήσεις για χρήση της εφαρμογής από τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.
  • Συχνές ερωτήσεις για χρήση από τα μέλη

Βρείτε την εφαρμογή

MyWorkout.gr MyWorkout.gr
MyWorkout.gr © 2018 | All Rights Reserved
Χρησιμοποιούμε cookies για να διασφαλίσουμε ότι σας δίνουμε την καλύτερη εμπειρία στον ιστότοπό μας. Αν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, υποθέτουμε ότι είστε σύμφωνοι με αυτό.Ok